نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2532
-
الف
+

فصل سوم سریال «نون.خ» ساخته می شود

تهیه کننده سریال «نون.خ» با توجه به استقبال گسترده مردم از سری دوم این سریال، از ساخت فصل سوم آن خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، درحالی که نشر فصل دوم سریال «نون.خ» ساخته «سعید آقاخانی» از تلویزیون ایران به تازگی به پایان رسیده است، تهیه کننده آن از ساخت فصل سوم این سریال خبر می دهد.

«مهدی فرجی» تهیه کننده سریال «نون.خ» درباره ساخت فصل سوم آن گفت: سفارش سری سوم داده شده و پیشنهاد این است که فصل سوم در تکمیل دو فصل نشر شده، تهیه شود. 

تهیه‌کننده سریال «نون.خ» با بیان اینکه سریال با نقش آفرینی بازیگران بومی کردستان و کرمانشاه ضبط شده است، افزود: تلاش می‌شود در سری جدید از ظرفیت بازیگران دیگر نیز با توجه به تعریف کرکترهای جدید بهره گرفت. 

فرجی با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مناطق بکر و دیدنی غرب ایران را معرفی کرد، به تسنیم گفت: هر چند پیشنهادات زیادی نسبت به ضبط سریال در مکان‌های مختلف داده شده، اما از مردم خواهشمندیم انتخاب مکان را به عوامل سریال به‌ویژه کارگردان که خود فردی آشنا با فرهنگ و جغرافیای غرب ایران است، واگذار کنند تا ایشان با علم به منطقه، مکانی مناسب را به عنوان لوکیشن سریال انتخاب و نسبت به معرفی آن اقدام کنند.

«نون.خ» نام سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۸ و فصل دوم آن نیز اخیرا از تلویزیون ایران نشر شد.

«نون.خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال «نورالدین خانزاده» است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر